mercoledì, gennaio 08, 2025

 Paganizmi në islam

 

Besimi i vetëm i vërtetë hyjnuer Kristjan-Katolik nuk ka pasë dhe nuk mundet me pasë kurrë idhujtarí apo kult pagajsh, mbasi asht krijue dhe drejtohet prej vetë Zotit tonë JEZU-KRISHTIT.

Në të kundërt, ritet islamike-pagane që praktikohen prej muslimanve sod vërtetojnë se islami asht nji besim pagan apo idhujtar. Në vijim po rradhis disa prej ktyne praktikave pagane islamike.
 

Adhurimi në Ka’aba

Simbas haditheve të Bukharit, që s’bashkut me ato të Muslimit pranohen prej sektit sunit si plotsisht autentike dhe të vërteta ("sahih"), Ka’aba në Mekë ishte nji qendër e adhurimit të idhujve dhe mbrenda në ndërtesen kubike adhuroheshin 360 idhuj, në periudhen para islamit. (volumi 3, libri 43, numri 658). Muhamedi i hoqi idhujt por mbajti njênin prej tyne për islamin, idhull që njihej në kohët pre-islamike, gurin e zi ("Ruknu l-Asuad"). Guri i zi ishte nji idhull i randsishëm në kohën para islamit, ashtu siç e lexojme prej njênit prej interpretuesve të njohun kuranor, ("tafsir") ibn Kathir :

« Ibn Ishaq said, "The tribes of Quraysh collected stones to rebuild the House, each tribe collecting on their own. They started rebuilding it, until the rebuilding of the Ka`bah reached the point where the Black Stone was to be placed in its designated site. A dispute erupted between the various tribes of Quraysh, each seeking the honor of placing the Black Stone for their own tribe. The dispute almost led to violence between the leaders of Quraysh in the area of the Sacred House. Banu `Abd Ad-Dar and Banu `Adi bin Ka`b bin Lu'ay, gave their mutual pledge to fight until death. However, five or four days later, Abu Umayyah bin Al-Mughirah bin `Abdullah bin `Amr bin Makhzum, the oldest man from Quraysh then intervened at the right moment. Abu Umayyah suggested that Quraysh should appoint the first man to enter the House from its entrance to be a mediator between them. They agreed. The Messenger - Muhammad - was the first person to enter the House. When the various leaders of Quraysh realized who the first one was, they all proclaimed, `This is Al-Amin (the Honest one). We all accept him; This is Muhammad.' When the Prophet reached the area where the leaders were gathering and they informed him about their dispute, he asked them to bring a garment and place it on the ground. He placed the Black Stone on it. He then requested that each of the leaders of Quraysh hold the garment from one side and all participate in lifting the Black Stone, moving it to its designated area. Next, the Prophet carried the Black Stone by himself and placed it in its designated position and built around it. The Quraysh used to call the Messenger of Allah `Al-Amin' even before the revelation came to him." »

 Në Arabinë pre-islamike, zotat pagaj adhuroheshin në formen e gurve apo shkambijve. Kshtu për shembull hyjnija pagane “al-lat” besohej se ishte njëra prej vajzave të allahut dhe adhurohej në formen e nji shkambi kubik; nji ndërtesë ishte ndërtue mbi té për me diftue se ishte nji shpi adhurimit. (Sura 53:19; "Kitab Al-Asnam- The Book of Idols", p. 14). Guri i zi puthej dhe adhurohej si idhull para islamit dhe Muhamedi e lejoi kyt praktikë edhe mbas islamit. 

« Narrated 'Abis bin Rabia: 'Umar came near the Black Stone and kissed it and said "No doubt, I know that you are a stone and can neither benefit anyone nor harm anyone. Had I not seen Allah's Apostle kissing you I would not have kissed you." » (Bukhari 2:26:667, 2:26:657; Muslim 7:2912-2915).

(Kallzon Abis bin Rabia : Umari erdhi afër gurit të zi, e puthi dhe tha : Pa dyshim, un e di se ti je nji gur që nuk i ban as dobí e as dam kujt. Mos t’kisha pa apostullin e allahut tuej të puthë, un nuk do të kisha puthë.)

Umari e din se guri asht përdorë ma parë si idhull dhe në pamje të parë refuzon adhurimin e tij, por bjen në idolatri tuej imitue Muhamedin. Në kulturen semite puthja asht nji shêj i adhurimit dhe i venerimit të madh.

Muslimanët besojnë se guri i zi asht vue në Ka’aba prej Abrahamit dhe Ishmaelit dhe ai përcakton vendin prej ku duhet fillue tauaf-i (rrotullimi rreth Ka’abas). (Sheikh Ahmad Kutty “The Black Stone - History and Significance” - Islam Online, January 8, 2003). Megjithaté nuk egziston asnji prove shkencore, historike dhe arkeologjike që Abrahami dhe Ishmaeli të kenë nd-rtue Ka’aban dhe t'kenë vue aty gurin e zi; përkundrazi kjo prralle arabe kundërshtohet prej vetë burimeve islame :

Simbas Suras 2:125, thuhet se Abrahami paska ndërtue Ka’aban. Simbas haditheve të Bukharit, Ka’aba asht ndërtue 40 vjet përpara Tempullit të Jeruzalemit. (4:55:636). Tempulli i Jeruzalemit u ndërtue rreth viteve 958-951 BC dhe, simbas Bukharit, Ka’aba asht ndërtue 40 vjet ma parë, pra rreth viteve 998-991 BC. Por Abrahami ka jetue rreth vitit 2000 BC dhe simbas Shkrimeve Shejte ka dalë prej ksaj bote në moshen 175 vjeçare (Gjeneza 25:7), fakt qe e ban të pamujtun prezencen e tij në Mekë simbas pretendimeve islamike.

Ka’aba nuk ka asnji lidhje me Abrahamin apo me Ishmaelin. Profesori egjiptjan, Dr. Taha Husayn, autoritet i njoftun në literaturen arabe, thotë se pretendimi mbi Abrahamin e Ishmaelin asht propagandue pak kohë para ngritjes së islamit dhe asht shfrytzue për përhapjen e tij. ("As quoted in Mizan al-Islam by Anwar al-Jundi", p. 170).

Lutja 5 herë në drejtim të Mekës

Para islamit, arabët pagaj luteshin 5 herë në ditë në drejtim të Mekës ("The Encyclopedia of Islam, edited by Eliade", P. 303FF). Muhamedi e ruejti kyt praktikë për islamin dhe e sanksionoi me nji tjetër prrallë arabe, nji udhëtim natën drejt Qiellit !!! me anen e nji kafshe mistike : al-buraq. G'jatë ktij udhëtimi, thuhet se Muhamedi, që ka lindë në vitin 570 mbas KRISHTIT, paska shkue fluturim në xhaminë inegzistente Al-Aqsa të Jeruzalemit !!!, e cila, në fakt, kje ndërtue prej khalifas Al-Walid vetëm në vjetin 705 mbas KRISHTIT, kohë kur Muhamedi nuk ishte gjallë, mbasi kishte dekë në vjetin 632 mbas KRISHTIT. Bukhari në hadithet e tija rrëfen se ky udhëtim ishte i vërtetë dhe jo thjesht nji andërr (5:58:228). Gjithashtu nji kapitull i Kuranit ka marrë kyt êmën : udhëtimi nokturn (natën) : al-isra.

Zoroastrianët persianë gjithashtu luteshin 5 herë në ditë, tuej krye ritet e lamjes përpara, por në ndryshim prej muslimanve ata luteshin në drejtim të diellit apo të zjermit “të shejtë”. (Joseph H. Peterson -GAHS - "Avesta Zoroastrian Archives").

Argjërimi (njiními) në muajin e Muharramit

Fisi pagan i Muhamedit, Quirashi, argjëronte (njinonte) në diten e 10të të muajit të Muharramit. Muhamedi e mbajti kyt praktikë pagane për islamin, por tuej e lanë ma vonë në dëshiren e muslimanve. Bukhari thotë se Muhamedi argjëronte në kyt ditë dhe kur migroi në Medina vazhdoi me argjërue në kyt ditë, dhe i urdhnoi edhe të tjerët me e imitue. Kur filloi me u praktikue edhe argjërimi i Ramadanit, praktika e argjërimit në diten e Ashures (dita e 10të e Muharremit, muajit të parë të kalendarit islamik) u la simbas dishirës. (5:58:172).

Tauafi midis Safas dhe Maruas

Tauafi midis maleve Safa dhe Marua në Mekë asht nji ritual islamik i lidhun me pelegrinazhin e Mekes, haxhin. G'jatë ktij rituali, muslimanët ecin 7 herë në mnyrë frenetike midis ktyne dy maleve. Ky ritual në fakt ishte nji praktikë pagane që arabët pagaj kryenin në kohët para islamit, shkruen Bukhari në hadithe (2:26:710). Por Muhamedi e mori edhe kyt ritual pagan për islamin, tuej e sanksionue me nji “zbulim”kuranor, ku allahu islamik me sa duket e kishte aprovue kyt ritual pagan dhe nuk e konsideronte mkat tauafin midis maleve Safa dhe Marua në Mekë. (Sura 2:158).

Ceremonitë e Ihram-it

Muslimani përpara se me fillue haxhin në Mekë duhet me krye ritualet e Ihramit, që përfshijnë lamjet, veshjen e nji rrobe të caktueme, etj. Ihrami në fakt ishte nji praktikë që përdorej në ritet e adhurimit të idhujve prej arabve pagaj, në kohen pre-islamike. Bukhari në hadith shpjegon se ihrami përdorej me adhurue idhullin “manat” në vendin e quejtun “Al-Mushallal”. (2:26:706).

Rrotullimi rreth Ka’abas

G'jatë haxhit, muslimani duhet me u rrotullue 7 herë rrotull Ka’abas. Kjo praktikë ishte nji ritual pagan që kryhej po në at' vend, rreth Ka’abas, në kohet pre-islamike, ku mbrenda në Ka’aba adhuroheshin zoti hane “hubal”, 360 zotat (idhujt), ku idhulli allah ishte njeni prej tyne. Ndryshimi me periudhen islamike ishte se, para islamit, arabët pagaj rrotulloheshin rrotull Ka’abas krejtsisht të zhdeshun, pra lakuriq. Kurrë as në Krishtenim e as në kohen e Judaizmit para KRISHTIT Zot  nuk asht përdorë ndojherë rrotullimi me adhurue e lëvdue Hyjin Krijues të Gjithpushtetshëm. Dy besime të tjera pagane ma të vjetra se Islami, që përdorin rrotullimin me adhurue e nderue idhujt, janë Budizmi dhe Hinduizmi. Kshtu për shembull, në ritin “satfere” të martesës hindu çifti i martuem sillet 7 herë rrotull nji zjarri, tuej përseritë lutje fetare pagane.

Simboli i gjysëm-hanës

Hubal ishte "zoti hanë" që adhurohej mbrenda Ka’abas në kohën para islamike dhe simboli i hubalit ishte gjysëm-hana. Njihet gjithashtu nji episod kur njiherë gjyshi pagan i Muhamedit, Abd al-Muttalib, për pak sa nuk sakrifikoi t'atin e Muhamedit, Abdallahun, në ndërim të hubalit, "zotit hanë". Ky episod rrëfehet prej biografit të parë të Muhamedit, ibn Hisham :

« An arrow showed that it was 'Abdullah to be sacrificed. 'Abdul-Muttalib then took the boy to Al-Ka'bah with a razor to slaughter the boy. Quraish, his uncles from Makhzum tribe and his brother Abu Talib, however, tried to dissuade him. They suggested that he summon a she-diviner. She ordered that the divination arrows should be drawn with respect to 'Abdullah as well as ten camels. … the number of the camels (finally) amounted to one hundred. … They were all slaughtered to the satisfaction of Hubal. » (Ibn Hisham 1/151-155; Rahmat-ul-lil'alameen 2/89,90).

Ka’aba pra ka kênë dikur nji vend sakrificash njerzore për me nderue idhullin hubal. Mbas lindjes se islamit, Muhamedi e hodhi poshtë hubalin, megjithatë, në betejen e Badr-it, anmiku i tij, Abu Sufjan, lëvdoi idhullin hubal tuej thirrë "o hubal, je i madh"; Muhamedi atherë urdhnoi ndjeksit e vet me bërtitë ma fort : “allahu asht ma i madh”. (Sahih Bukhari, 4:52:276). Edhe sod, simboli pagan i idhullit hubal, gjysmë-hana, vendoset me u vue mbi xhamija.                      

Gjeocentrizmi islam i demaskuem prej vrojtimeve te thjeshta shkencore

Po përfundoj kyt koment me nji tjetër element pagan të doktrinës islame, gjeocentrizmin. Simbas modelit islam të gjeocentrizmit, toka asht e rrafsht dhe e palëvizshme (Quran 2,22; 15,19; 20,53; 43,10; 50,7; 51,48; 71,19; 78,6-7;), dhe se dielli lëviz rreth tokës (Quran 36, 37-40), tue u ngrit dhe tue u ulë nga/në vende fikse (Quran 18, 86; 18,90); ma saktsisht, simbas Kuranit dielli perëndon (ulet) dhe qëndron në nji burim ujit të turbullt (Quran 18,86). Në fakt islami mson se egzistojnë 7 toka dhe 7 qiej të rrafsht si pite (Quran 65,12; 71, 15), njena mbi tjetren, dhe kto shtatë toka-pite qëndrojnë mbi nji kafshë-balenë (Quran 68,1). Ktu poshtë po vej adresen internet të nji vidioje të shkurtë (afro 4 min.), ku shifet kjart se doktrina islame mson nji tokë të palëvizshme dhe rrafshe (sidomos kur kujtojmë se simbas islamit dielli lind e perëndon nga/në vende fikse). Komentatorët islamik (sheikë e akademikë islamikë) në video thojnë se u doka me besue në Kuran dhe me refuzue çdo refleksion apo provë të shkencës të sotme moderne që kundërshton Kuranin. Ndryshej prej kohnave t'beduinve arabë, sod krejt kollaj me anen e satelitve mundena me vëzhgue se toka asht nji sferë, që lëviz. Kto fakte të thjeshta prej gjeocentrizmit  islamik, - gjeocentrizmi ka kênë nji teori e vjetër pagane -, vërtetojnë se doktrina islame nuk vjen prej Hyjit e as nuk çon te Hyji.

https://archive.org/download/MiracleScientifiqueDuCoranLeSoleilEtLaTerre/Miracle%20scientifique%20du%20coran%20le%20soleil%20et%20la%20terre.mp4