Modestíja e krishtênë
« Nji veshje nuk mundet me u quejtë e ndershme, n'kjoft se âsht e prème mâ shumë se dy gishta nën fundin e fytit, n'kjoft se nuk mbulon krahët, s'pakut deri te brrylat dhe n'kjoft se nuk mbrrin poshtë gjujve (n'pozicjon t'ulun). Për mâ tepër, veshjet transparente janë të papërshtatshme. » (Zv. Kardinali i Shêjtnisë së Tij, Papës Piu XII; imprimatur 24 shtatuer 1956)
« Ju lutem, pra, o vllâznit e mij, pashë mshiren e Zotit, ofróni trupat tuej si nji Hoste të gjallë të shêjte dhe të kândshme para Hyjit; ky ka me kênë kulti juej i arsyeshem; mos iu pështatni ktij shekulli por transformójuni nëpërmjet rinovimit të shpirtit, në mnyre që të dini se cila âsht Vullndesa e Zotit, Vullndesë që âsht e mirë, e kândshme dhe perfekte. » (Sh'Pali drejtue Romakve 12:1-2)
« A nuk e dini se jeni tempulli i Zotit dhe se Shpirti i Zotit banon ne jue ? N'kjoft, pra, se ndokush profanon tempullin e Hyjit, Hyji ka me e shkatrrue, sepse tempulli i Zotit âsht i shêjte, dhe ju jeni ky tempull. » (Sh'Pali ne letren e pare drejtue Korintasve 3:16-17)
« Njiri njifet prej pamjes dhe i meçmi, kur t'a shifni, njifet prej paraqitjes. Veshja e trupit, qeshja e gojës dhe ecja e kâmbve difton personalitetin. » (Ecclesiasticus (Sirach) 19:26-27)
« I paturpshmi qesh paturpsisht... » (Seneca, Epist. I, 52) (N'analogji, njiri imoral veshet imoralisht).
« Çdo grue që lutet apo profetizon me kryet e pambuluem, çnderon kryet e vet dhe për té âsht njisoj si me e pasë kryet të rruem. » (Prej Letres së parë të sh'Palit drejtue Korintasve 11:5)
« Grueja nuk duhet me veshë tesha burrash e as burrat nuk duhen me veshë tesha grash sepse kjo gjâ âsht nji neveri para Hyjit. » (Deuteronomi 22:5)
« Hyni prej derës s'ngushtë sepse e madhe âsht dera dhe e gjânë âsht rruga që çon drejt Ferrit, dhe shumë e ndjekin kyt rrugë; Sa e vogel âsht dera dhe sa e ngushtë âsht rruga që çon drejt jetës, e sa pak vetë e gjejnë até ! » (Sh'Mateu 7:14-15)
« Ju keni msue se u âsht thanë të vjetërve : Mos kurvno! Por Un po ju tham se kushdo që e shef nji nji grue me kyt qëllim, aj ka kurvnue me té ne zêmren e tij. » (Sh'Mateu 5:28)
« Nji veshje nuk mundet me u quejtë e ndershme, n'kjoft se âsht e prème mâ shumë se dy gishta nën fundin e fytit, n'kjoft se nuk mbulon krahët, s'pakut deri te brrylat dhe n'kjoft se nuk mbrrin poshtë gjujve (n'pozicjon t'ulun). Për mâ tepër, veshjet transparente janë të papërshtatshme. » (Zv. Kardinali i Shêjtnisë së Tij, Papës Piu XII; imprimatur 24 shtatuer 1956)
« E mira e shpirtit âsht mâ e randsishme sesa e mira e trupit, dhe na duhet me preferue të miren shpirtnuere të t'afermit përpara rahatíse tonë trupore. N'kjoft se nji llojt veshjet përban nji rast të randë dhe të afërt mkati për të afërmin, dhe rrez ikon shelbimin e shpirtit tuej dhe shpirtnave të tjerë, asht detyra juej mos me e veshë.
« O nâna t'krishtêna ! Me e ditë ju se çfarë t'ardhmet plot me ankthe, rreziqe e pandershmënína u përgaditni djemve e vajzave tueja, që po i msoni me ndejë gadi t'zhdeshun dhe me hupë ndjenjen e modestisë, jue kishte me ju ardhë turp dhe kishit me u tmerrue prej t'keqes që jeni tuej ia ba vedit dhe fmijve tuej, të cillët Qielli ua ka besue me i rritë si të Krishtênë. » (Prej fjalës së Shejtnisë së Tij, Papes Piu XII, drejtue nji grupi grash të reja në Itali)
« Nuk ka fjalë me denue vërbníne e sa e sa grave, te çdo moshe e rangu, të cilat janë çmendë prej dishirës me u pëlqye të tjerve dhe nuk shohin se në çfarë shkallet pandershmëníja e veshjeve t'yne shokon çdo njiri të ndershëm dhe fyen Zotin. Shumë prej tyne ishin dashtë me u skuqë prej turpit tuej pâ kto lloj veshjesh, se kryejnë nji mkat të randë kundër modestisë t'krishtênë. Ktyne grave ju vetëm që nuk u mjafton me ekspozue vedin n'shetitore publike, por nuk druejnë as me kapërcye pragun e kishave, me asistue n'Sakrificen e Meshës Shêjte, dhe biles me bajtë ushqimin tundues të pasioneve t'yne të turpshme deri ne Tryezen Eukaristike, ku merret Autori Hyjnuer i Pastërtisë. » (Prej Inciklikut "Sacra Propediem" të Shejtnisë së Tij, Papës Benedikti XV, 1921, n'përkujtim të 700 vjetorit të themelimit të Urdhnit të tretë të sh'Françeskut)
« Ju bartni kurthet dhe hjedhni rrjetat në tana vendet. Ju pretendoni se nuk keni ftue kend në mkat. Nuk e keni ftue ju me fjalet tueja, vërtetë, por e keni bâ kyt gjâ me veshjen dhe sjelljen tuej... Kur keni shtye dikend me mkatnue në zemren e tij, si mundeni me kênë e pafajshme ? M'thoni, ké dënon bota ? Ké dënojnë gjykatsit ? Ata që pijnë helmin apo ata që përgadisin dhe napin porcjonin fatal ? Ju keni përgaditë kupen e neveritshme, ju keni dhanë pijen vdekjepruese dhe ju jeni ma kriminele sesa ata që helmojnë trupin : ju nuk mbytni trupin; ju mbytni shpirtin. E kyt gjâ ju nuk ia bani anmiqve tuej; nuk jeni të detyrueme as prej mâ t'vogles nevojë, nuk jeni t'shtyeme prej ndonji padrejtsijet që ju âsht bâ : por ju veproni kshtu prej krenisë tuej të çmendun. » (Sh'Gjon Krizostómi kundër veshjeve imorale të grave)
Në dokumentat e Kongresit Masonik të Zvicrës, vjeti 1928, ndër të tjera shkruhej :
« Feja nuk ka frigë majen e thikës por mundet me râ nën peshen e korrupsjonit. Mos t'lodhena pra kurrë tue korruptue, ndoshta tue shfrytzue pretekstin e higjenës, sportit, stinës, etj. Për me korruptue duhet që bijtë tonë t'realizojnë idenë e nudo-s (lakuriqsísë). Për me shmangë çdo pengesë duhet me proçedue metodikisht : n'fillim lakuriq gjysët e krahve, mandej gjysët e kambve, mandej krahët e kambët komplet lakuriq, pra pjesët superiore të gjoksit, të shpinës, etj. » (Cfr. Revue Internationale des Sociétés Secrètes, Parigi 1928, pag. 2062-2063)
« Asht evidente në mnyrë t'padiskutueshme se qëllimi i tyne final [i judeo-masonerísë] âsht çrrânjosja totale e tanë rendit fetar dhe politik n'botë, të lindun prej Krishtënimit, dhe zvendsími i tij me nji tjetër rend, n'harmoní me mnyren e tyne t'menduemit. Kjo don me thanë se themeli dhe ligjet e strukturës së re të shoqnisë kanë me u bazue ekskluzivisht mbi natyralizmin. » (Shêjtníja e tij, Papa Leoni XIII, Letra inciklike "Humanum Genus", 20 Prill 1884, kundër judeo-masonerisë)
Qé si u shkruen agjenti çifut "Piccolo Tigre" antarëve t'nji shoqnie sekrete në vjetin 1838 :
« [...] Nji ramje thiket nuk përfaqëson kurrgjâ, nuk prodhon asgjâ. Bota nuk don me ia dijtë për disa kadàvra t'panjoftuna në rrugë, viktima t'hakmarrjes t'shoqnive sekrete... Bota nuk ka kohë me ndigjue thirrjet e fundit t'viktimes; ajo ecë përpara dhe harron. Ne, Nubius, vetëm ne mundena me ia ndalë marshin asaj. Katoliçizmi dhe monarkite nuk kanë mâ frigë prej thikës t'mprehtë, por kto dy baza t'rêndit shoqnuer munden me u rrzue me anen e korrupsionit. Mos t'pushojmë pra korrupsionin. Tertulliani kishte t'drejtë kur thote se gjaku i martirëve âsht fara e krishtênve. Mos t'krijojmë atherë martirë por t'popullarizojmë veset n'popull. T'bâjmë që ato t'zhyten n'vese me të tâna shqisat, t'pijnë, të dehen n'to... Mbushni zemrat me vese dhe nuk do t'keni mâ t'krishtênë. Mbani meshtarin larg prej punës, prej elterit, prej virtyteve. Përpiquni me squetsí me xanë mendimet dhe kohen e tij. Bàjeni dembel, gryks dhe patriot. Ai ka me u bâ ambicioz, intrigant dhe i korruptuem. N'kyt mnyrë ju do ta kryeni detyrën tuej nji mijë herë mâ mirë sesa me tehun e thikës...
« Ne po korruptojmë popullin me anen e klerit, dhe klerin, me anen e agjentve tonë, kshtû që nji ditë kena me e futë Kishen Katolike n'vorr. Para do kohësh kam ndigjue nji shokun tonë tuej thanë se n'kjoft se dojmë me shkatrrue Katoliçizmin, duhet me eliminue gratë. Kto fjalë janë t'verteta n'nji farë kuptimit, por mbasi nuk mundena me i eliminue gratë, t'i korruptojme edhe ato s'bashkut me Kishen... Thika mâ e mirë me i râ Kishes Katolike âsht korrupsioni. N'punë pra, pa pushim, deri n'fund...» (Imzot George Dillon, "The War of Antichrist with the Church and the Christian Civilization", 1885)
« Me rrxue tanë kufijtë, shton Claudio Jannet në vepren e Atë Deschamps, me hjekë tana kombsitë, tuej fillue prej ma t'voglave, drejt nji Shteti t'vetëm, me zhdukë çdo lloj ideje t'patriotizmit, me e bâ t'përbashkët boten mbarë, që i përket tanvet, me prishë, me dredhí apo me forcë, tana traktatet, me përgaditë gjithçka për nji demo(n)kraci të gjanë, ku rracat e ndryshme të shtazënueme prej tana llojeve t'imoralitetit kanë me kênë veç departamente t'administrueme prej logjeve të nalta (masonike) dhe prej Antikrishtit, diktatorit suprem, i bamë për tà zoti i tyne i vetëm : ky asht pra plani i shoqnive sekrete. » (Mgr Henri Delassus, « La conjuration antichrétienne », vjeti 1910, vol. II, f. 596)
« Ne druejmë se rezultati i ktij konfuzioni në punë, përfituesi i ktij aktiviteti social kozmopolit, mund të jetë vetëm nji demokraci, që nuk ka me kênë as katolike, as protestante e as çifute, nji fé (ashtu si thojnë edhe vetë drejtuesit e lëvizjes së Sionit) mâ universale se Kisha Katolike, që ka me mbledhë tanë njerzit, të bamë s'fundit vllazen e shokë proletarë, në "mbretninë e zotit". Nuk punohet mâ për Kishen Katolike, por për humanizmin.
« E tashti, të depertuem prej trishtimit mâ të madh, e pvesim vedin se ku përfundoi katoliçizmi i ditëve të para të lëvizjes së Sionit ? Mjerisht, kjo lëvizje dikur aq katolike, âsht xanë peng, në rrugen e saj, prej anmiqve modernë të Kishës Katolike dhe âsht kthye tashma në nji instrument të mjerë të lëvizjes së madhe apostate, e cilla âsht e organizueme në të tana vendet për themelimin e nji Kishe universale që nuk ka me pasë as dogma, as hierarki, as rregull për shpirtin e as frê për pasionet, e cilla nën pretekstin e lirisë dhe dinjitetit njerzuer, planifikon me vendosë në botë, n'kjoft se do të triumfote, mbretninë zyrtare të dredhisë, të forcës, të shtypjes së t'dobtëve dhe të atyne që vuejnë dhe punojnë. Na i njofim mâ mirë sa s'bahet ofiçinat [logjet judeo-masonike] ku përpunohen kto doktrina perverse, të cillat nuk kanë me mujtë me mashtrue shpirtnat largpamës. » (SS Papa sh'Piu X, "Letra mbi Sionin", 31 Gusht 1910)
Direktivë masonike : "Fitorja jonë e parë duhet me kênë ajo mbi gruen. Grueja duhet lirue prej zinxhirve të Kishës dhe të ligjeve... Për me rrëzue Katoliçizmin duhet me fillue me zhdukë dinjitetin e grues, të cilën duhet ta korruptojmë s'bashkut me Kishen. Të përhapim praktiken e nudo-s : n'fillim krahët, mandej kambët e s'mbramit tanë trupin. N'fund, njerzit kanë me lëvizë lakuriq, apo gadi ashtu, pa iu dridhë qerpiku. E kshtu, mbas hekjes së modestisë, ka me u fikë ndjenja e t'shêjtes, ka me u dobësue morali dhe feja ka me dekë prej asfiksisë."
Direttiva massonica: "La prima conquista da fare è la conquista della donna. La donna deve esser liberata dalle catene della Chiesa e dalla legge [...]. Per abbattere il cattolicesimo, bisogna cominciare col sopprimere la dignità della donna, la dobbiamo corrompere assieme alla Chiesa. Diffondiamo la pratica del nudo: prima le braccia, poi le gambe, poi tutto il resto. Alla fine, la gente andrà in giro nuda, o quasi, senza più batter ciglio. E, tolto il pudore, si spegnerà il senso del sacro, s'indebolirà la morale e morirà per asfissia la fede".
"Miqtë e vërtetë të popullit nuk janë as revolucionarët e as novatorët, por tradicionalistat." (Sh. T. Papa sh'Piu X, Letra inciklike "Notre Charge Apostolique", 1910)
« Ju lutem, pra, o vllâznit e mij, pashë mshiren e Zotit, ofróni trupat tuej si nji Hoste të gjallë të shêjte dhe të kândshme para Hyjit; ky ka me kênë kulti juej i arsyeshem; mos iu pështatni ktij shekulli por transformójuni nëpërmjet rinovimit të shpirtit, në mnyre që të dini se cila âsht Vullndesa e Zotit, Vullndesë që âsht e mirë, e kândshme dhe perfekte. » (Sh'Pali drejtue Romakve 12:1-2)
« A nuk e dini se jeni tempulli i Zotit dhe se Shpirti i Zotit banon ne jue ? N'kjoft, pra, se ndokush profanon tempullin e Hyjit, Hyji ka me e shkatrrue, sepse tempulli i Zotit âsht i shêjte, dhe ju jeni ky tempull. » (Sh'Pali ne letren e pare drejtue Korintasve 3:16-17)
« Njiri njifet prej pamjes dhe i meçmi, kur t'a shifni, njifet prej paraqitjes. Veshja e trupit, qeshja e gojës dhe ecja e kâmbve difton personalitetin. » (Ecclesiasticus (Sirach) 19:26-27)
« I paturpshmi qesh paturpsisht... » (Seneca, Epist. I, 52) (N'analogji, njiri imoral veshet imoralisht).
« Çdo grue që lutet apo profetizon me kryet e pambuluem, çnderon kryet e vet dhe për té âsht njisoj si me e pasë kryet të rruem. » (Prej Letres së parë të sh'Palit drejtue Korintasve 11:5)
« Grueja nuk duhet me veshë tesha burrash e as burrat nuk duhen me veshë tesha grash sepse kjo gjâ âsht nji neveri para Hyjit. » (Deuteronomi 22:5)
« Hyni prej derës s'ngushtë sepse e madhe âsht dera dhe e gjânë âsht rruga që çon drejt Ferrit, dhe shumë e ndjekin kyt rrugë; Sa e vogel âsht dera dhe sa e ngushtë âsht rruga që çon drejt jetës, e sa pak vetë e gjejnë até ! » (Sh'Mateu 7:14-15)
« Ju keni msue se u âsht thanë të vjetërve : Mos kurvno! Por Un po ju tham se kushdo që e shef nji nji grue me kyt qëllim, aj ka kurvnue me té ne zêmren e tij. » (Sh'Mateu 5:28)
« Nji veshje nuk mundet me u quejtë e ndershme, n'kjoft se âsht e prème mâ shumë se dy gishta nën fundin e fytit, n'kjoft se nuk mbulon krahët, s'pakut deri te brrylat dhe n'kjoft se nuk mbrrin poshtë gjujve (n'pozicjon t'ulun). Për mâ tepër, veshjet transparente janë të papërshtatshme. » (Zv. Kardinali i Shêjtnisë së Tij, Papës Piu XII; imprimatur 24 shtatuer 1956)
« E mira e shpirtit âsht mâ e randsishme sesa e mira e trupit, dhe na duhet me preferue të miren shpirtnuere të t'afermit përpara rahatíse tonë trupore. N'kjoft se nji llojt veshjet përban nji rast të randë dhe të afërt mkati për të afërmin, dhe rrez ikon shelbimin e shpirtit tuej dhe shpirtnave të tjerë, asht detyra juej mos me e veshë.
« O nâna t'krishtêna ! Me e ditë ju se çfarë t'ardhmet plot me ankthe, rreziqe e pandershmënína u përgaditni djemve e vajzave tueja, që po i msoni me ndejë gadi t'zhdeshun dhe me hupë ndjenjen e modestisë, jue kishte me ju ardhë turp dhe kishit me u tmerrue prej t'keqes që jeni tuej ia ba vedit dhe fmijve tuej, të cillët Qielli ua ka besue me i rritë si të Krishtênë. » (Prej fjalës së Shejtnisë së Tij, Papes Piu XII, drejtue nji grupi grash të reja në Itali)
« Nuk ka fjalë me denue vërbníne e sa e sa grave, te çdo moshe e rangu, të cilat janë çmendë prej dishirës me u pëlqye të tjerve dhe nuk shohin se në çfarë shkallet pandershmëníja e veshjeve t'yne shokon çdo njiri të ndershëm dhe fyen Zotin. Shumë prej tyne ishin dashtë me u skuqë prej turpit tuej pâ kto lloj veshjesh, se kryejnë nji mkat të randë kundër modestisë t'krishtênë. Ktyne grave ju vetëm që nuk u mjafton me ekspozue vedin n'shetitore publike, por nuk druejnë as me kapërcye pragun e kishave, me asistue n'Sakrificen e Meshës Shêjte, dhe biles me bajtë ushqimin tundues të pasioneve t'yne të turpshme deri ne Tryezen Eukaristike, ku merret Autori Hyjnuer i Pastërtisë. » (Prej Inciklikut "Sacra Propediem" të Shejtnisë së Tij, Papës Benedikti XV, 1921, n'përkujtim të 700 vjetorit të themelimit të Urdhnit të tretë të sh'Françeskut)
« Ju bartni kurthet dhe hjedhni rrjetat në tana vendet. Ju pretendoni se nuk keni ftue kend në mkat. Nuk e keni ftue ju me fjalet tueja, vërtetë, por e keni bâ kyt gjâ me veshjen dhe sjelljen tuej... Kur keni shtye dikend me mkatnue në zemren e tij, si mundeni me kênë e pafajshme ? M'thoni, ké dënon bota ? Ké dënojnë gjykatsit ? Ata që pijnë helmin apo ata që përgadisin dhe napin porcjonin fatal ? Ju keni përgaditë kupen e neveritshme, ju keni dhanë pijen vdekjepruese dhe ju jeni ma kriminele sesa ata që helmojnë trupin : ju nuk mbytni trupin; ju mbytni shpirtin. E kyt gjâ ju nuk ia bani anmiqve tuej; nuk jeni të detyrueme as prej mâ t'vogles nevojë, nuk jeni t'shtyeme prej ndonji padrejtsijet që ju âsht bâ : por ju veproni kshtu prej krenisë tuej të çmendun. » (Sh'Gjon Krizostómi kundër veshjeve imorale të grave)
Në dokumentat e Kongresit Masonik të Zvicrës, vjeti 1928, ndër të tjera shkruhej :
« Feja nuk ka frigë majen e thikës por mundet me râ nën peshen e korrupsjonit. Mos t'lodhena pra kurrë tue korruptue, ndoshta tue shfrytzue pretekstin e higjenës, sportit, stinës, etj. Për me korruptue duhet që bijtë tonë t'realizojnë idenë e nudo-s (lakuriqsísë). Për me shmangë çdo pengesë duhet me proçedue metodikisht : n'fillim lakuriq gjysët e krahve, mandej gjysët e kambve, mandej krahët e kambët komplet lakuriq, pra pjesët superiore të gjoksit, të shpinës, etj. » (Cfr. Revue Internationale des Sociétés Secrètes, Parigi 1928, pag. 2062-2063)
« Asht evidente në mnyrë t'padiskutueshme se qëllimi i tyne final [i judeo-masonerísë] âsht çrrânjosja totale e tanë rendit fetar dhe politik n'botë, të lindun prej Krishtënimit, dhe zvendsími i tij me nji tjetër rend, n'harmoní me mnyren e tyne t'menduemit. Kjo don me thanë se themeli dhe ligjet e strukturës së re të shoqnisë kanë me u bazue ekskluzivisht mbi natyralizmin. » (Shêjtníja e tij, Papa Leoni XIII, Letra inciklike "Humanum Genus", 20 Prill 1884, kundër judeo-masonerisë)
Qé si u shkruen agjenti çifut "Piccolo Tigre" antarëve t'nji shoqnie sekrete në vjetin 1838 :
« [...] Nji ramje thiket nuk përfaqëson kurrgjâ, nuk prodhon asgjâ. Bota nuk don me ia dijtë për disa kadàvra t'panjoftuna në rrugë, viktima t'hakmarrjes t'shoqnive sekrete... Bota nuk ka kohë me ndigjue thirrjet e fundit t'viktimes; ajo ecë përpara dhe harron. Ne, Nubius, vetëm ne mundena me ia ndalë marshin asaj. Katoliçizmi dhe monarkite nuk kanë mâ frigë prej thikës t'mprehtë, por kto dy baza t'rêndit shoqnuer munden me u rrzue me anen e korrupsionit. Mos t'pushojmë pra korrupsionin. Tertulliani kishte t'drejtë kur thote se gjaku i martirëve âsht fara e krishtênve. Mos t'krijojmë atherë martirë por t'popullarizojmë veset n'popull. T'bâjmë që ato t'zhyten n'vese me të tâna shqisat, t'pijnë, të dehen n'to... Mbushni zemrat me vese dhe nuk do t'keni mâ t'krishtênë. Mbani meshtarin larg prej punës, prej elterit, prej virtyteve. Përpiquni me squetsí me xanë mendimet dhe kohen e tij. Bàjeni dembel, gryks dhe patriot. Ai ka me u bâ ambicioz, intrigant dhe i korruptuem. N'kyt mnyrë ju do ta kryeni detyrën tuej nji mijë herë mâ mirë sesa me tehun e thikës...
« Ne po korruptojmë popullin me anen e klerit, dhe klerin, me anen e agjentve tonë, kshtû që nji ditë kena me e futë Kishen Katolike n'vorr. Para do kohësh kam ndigjue nji shokun tonë tuej thanë se n'kjoft se dojmë me shkatrrue Katoliçizmin, duhet me eliminue gratë. Kto fjalë janë t'verteta n'nji farë kuptimit, por mbasi nuk mundena me i eliminue gratë, t'i korruptojme edhe ato s'bashkut me Kishen... Thika mâ e mirë me i râ Kishes Katolike âsht korrupsioni. N'punë pra, pa pushim, deri n'fund...» (Imzot George Dillon, "The War of Antichrist with the Church and the Christian Civilization", 1885)
« Me rrxue tanë kufijtë, shton Claudio Jannet në vepren e Atë Deschamps, me hjekë tana kombsitë, tuej fillue prej ma t'voglave, drejt nji Shteti t'vetëm, me zhdukë çdo lloj ideje t'patriotizmit, me e bâ t'përbashkët boten mbarë, që i përket tanvet, me prishë, me dredhí apo me forcë, tana traktatet, me përgaditë gjithçka për nji demo(n)kraci të gjanë, ku rracat e ndryshme të shtazënueme prej tana llojeve t'imoralitetit kanë me kênë veç departamente t'administrueme prej logjeve të nalta (masonike) dhe prej Antikrishtit, diktatorit suprem, i bamë për tà zoti i tyne i vetëm : ky asht pra plani i shoqnive sekrete. » (Mgr Henri Delassus, « La conjuration antichrétienne », vjeti 1910, vol. II, f. 596)
« Ne druejmë se rezultati i ktij konfuzioni në punë, përfituesi i ktij aktiviteti social kozmopolit, mund të jetë vetëm nji demokraci, që nuk ka me kênë as katolike, as protestante e as çifute, nji fé (ashtu si thojnë edhe vetë drejtuesit e lëvizjes së Sionit) mâ universale se Kisha Katolike, që ka me mbledhë tanë njerzit, të bamë s'fundit vllazen e shokë proletarë, në "mbretninë e zotit". Nuk punohet mâ për Kishen Katolike, por për humanizmin.
« E tashti, të depertuem prej trishtimit mâ të madh, e pvesim vedin se ku përfundoi katoliçizmi i ditëve të para të lëvizjes së Sionit ? Mjerisht, kjo lëvizje dikur aq katolike, âsht xanë peng, në rrugen e saj, prej anmiqve modernë të Kishës Katolike dhe âsht kthye tashma në nji instrument të mjerë të lëvizjes së madhe apostate, e cilla âsht e organizueme në të tana vendet për themelimin e nji Kishe universale që nuk ka me pasë as dogma, as hierarki, as rregull për shpirtin e as frê për pasionet, e cilla nën pretekstin e lirisë dhe dinjitetit njerzuer, planifikon me vendosë në botë, n'kjoft se do të triumfote, mbretninë zyrtare të dredhisë, të forcës, të shtypjes së t'dobtëve dhe të atyne që vuejnë dhe punojnë. Na i njofim mâ mirë sa s'bahet ofiçinat [logjet judeo-masonike] ku përpunohen kto doktrina perverse, të cillat nuk kanë me mujtë me mashtrue shpirtnat largpamës. » (SS Papa sh'Piu X, "Letra mbi Sionin", 31 Gusht 1910)
Direktivë masonike : "Fitorja jonë e parë duhet me kênë ajo mbi gruen. Grueja duhet lirue prej zinxhirve të Kishës dhe të ligjeve... Për me rrëzue Katoliçizmin duhet me fillue me zhdukë dinjitetin e grues, të cilën duhet ta korruptojmë s'bashkut me Kishen. Të përhapim praktiken e nudo-s : n'fillim krahët, mandej kambët e s'mbramit tanë trupin. N'fund, njerzit kanë me lëvizë lakuriq, apo gadi ashtu, pa iu dridhë qerpiku. E kshtu, mbas hekjes së modestisë, ka me u fikë ndjenja e t'shêjtes, ka me u dobësue morali dhe feja ka me dekë prej asfiksisë."
Direttiva massonica: "La prima conquista da fare è la conquista della donna. La donna deve esser liberata dalle catene della Chiesa e dalla legge [...]. Per abbattere il cattolicesimo, bisogna cominciare col sopprimere la dignità della donna, la dobbiamo corrompere assieme alla Chiesa. Diffondiamo la pratica del nudo: prima le braccia, poi le gambe, poi tutto il resto. Alla fine, la gente andrà in giro nuda, o quasi, senza più batter ciglio. E, tolto il pudore, si spegnerà il senso del sacro, s'indebolirà la morale e morirà per asfissia la fede".
"Miqtë e vërtetë të popullit nuk janë as revolucionarët e as novatorët, por tradicionalistat." (Sh. T. Papa sh'Piu X, Letra inciklike "Notre Charge Apostolique", 1910)