martedì, agosto 23, 2022

 

+ Veli dhe grueja +

Kisha Katolike na mson se burrat e gratë nuk kanë të njejtin rol si në Kishë ashtu edhe jashtë saj. "Lëvizja emancipuese" e grues që asht nxitë kryesisht prej judeo-masonerisë, nën pretekstin e rrêmë të "çlirimit" të saj prej "robnisë së ligjeve", nuk asht aspak Katolike por satanike, sepse minon rolin vërtetë të grues në familje dhe synon shkatrrimin e saj, e për rrjedhojë edhe t'shoqnisë, që lind prej familjes dhe mbështetet në té.

Asht e vërtetë se Hyji e bani Adamin prej dheut të tokës, për me diftue, ndër të tjera, se njiri asht dhé (Gjeneza 3:19) e asgja para t'Madhit Zot; e kshtu, tuej kujtue origjinen e tij të ultë, njiri të praktikojë virtytin e përvujtninë, që asht themeli i shêjtnisë.

« Dhe Hyji Zot tha : Nuk asht mirë për njirin me ndêjë vetëm : t'i bajmë nji ndihmse si vedin. » (Gjeneza 2:18)

Hyji nuk e bani Even prej dheut të tokës e as prej kambve t'Adamit, që Adami me e shkelë si skllave; Hyji nuk e nxori Even prej kresë së Adamit, që Adami të ishte i barabartë me Even apo të sundohej prej saj, por Hyji e nxori Even prej krahnorit të Adamit, n'mnyrë që burri t'jetë superjor mbi gruen, n'autoritet e n'gjithshka tjetër, simbas Ligjeve t'Zotit, dhe t'a mbajë n'krahnor, si i thonë fjalës, pra ta dojë, respektojë e ndihmojë gruen e vet si vetvehten. Nga ana tjetër, grueja, sentimentale prej vetë natyrës, mbasi asht nxjerrë nga nji vend afër zemrës, e ka për detyrë me dashtë, ndig'jue, respektue e ndihmue burrin e saj dhe me iu nënshtrue atij, jo si skllave por si ndihmse e bashkshorte, simbas Ligjeve t'Zotit, hierarkisë dhe rangut që vetë Hyji ka themelue në univers, n'mnyrë që burri dhe grueja të jenë të dy nji trup i vetëm (Gjeneza 2:24, Efezjanve 5:31), dhe s'bashkut t'përparojnë përditë drejt shejtnimit dhe jetës t'pasosun. Veli që gratë urdhnohen me mbajtë mbi kokë asht nji shêj i nënshtrimit të tyne ndaj burrave, jo si skllave por si bashkshorte e si ndihmse.

Hyji ka vue nji hierarki midis burrit dhe grues, ashtu si edhe ne elementat e tjerë përbas të universit. Hyji e bani gruen në funksion të burrit, pra jo të pamvarun por ndihmse të burrit dhe e nënshtrueme ndaj tij. (Gjeneza 2:18) Burri asht krijue për Hyjin kurse grueja për burrin, pra varet prej burrit :

« Gratë t'u nënshtrohen burrave (bashkshortve) të tyne, ashtu si JEZU-KRISHTIT, sepse bashkshorti asht koka e grues (bashkshortes), ashtu si JEZU-KRISHTI asht Koka e Kishës : AJ asht Shelbuesi i Trupit të Tij. Prandej, ashtu si i nënshtrohet Kisha JEZU-KRISHTIT, ashtu edhe gratë t'i nënshtrohen burrave (bashkshortve) të tyne, NE GJITHÇKA. Bashkshortë (burra), dueni bashkshortet (gratë) tueja ashtu si KRISHTI deshti Kishen dhe sakrifikoi Vedin për té... Prandej edhe burrat duhen me dashë gratë e tyne ashtu si duen trupin e vet. Aj që don gruen e vet, don vetvedin.... Pra sejcili prej jush të dojë gruen e tij si vetvedin, kurse grueja të drojë (respektojë) burrin e vet. » (Prej Letrës së sh'Palit drejtue Efezjanve 5:22-33)

« Bashkshortë, dueni bashkshortet tueja ashtu si KRISHTI deshti Kishen dhe sakrifikoi Vedin për té. » (Prej Letrës së sh'Palit drejtue Efezjanve 5:25)

Ja edhe ndonji shembull tjetër kur tregohet kjart autoriteti i burrit mbi gruen dhe jo anasjelltas :

« Gratë të mbajnë heshtje në Kisha, sepse nuk u lejohet me folë... Por n'kjoft se dishirojnë me msue ndonji sênd, të pvesin burrat e tyne n'shpî, sepse âsht e turpshme për nji grue me folë në Kishë. » (Prej letrës së parë të sh'Palit Apostull drejtue Koríntasve 14:34-35)

« Grueja të msojë në heshtje, me nji nënshtrim të plotë ndaj Kishës, sepse nuk duroj që grueja të msojë të tjerët apo të ketë autoritet mbi burrin, por të qëndrojë në heshtje. Adami i krijue i pari e mandej Eva. Dhe Adami nuk u mashtrue por Eva mbasi u mashtrue, râ në mkat. Megjithaté, grueja ka me u shelbue nëpërmjet lindjes së fmijve, n'kjoft se ajo vazhdon me pasë Fenë, Dashtnínë, Shêjtnimin dhe vetkontrollin. » (Prej letrës I të sh'Palit Apostull drejtue Timoteut 2:11-15)

"Adami nuk ra në mkat si gueja, por aj ra prej mashtrimit, suprizës : Adami e la vedin me ra në mkat për dashtni për gruen e vet, që Hyji ia kishte dhanë si ndihmse e bashkshorte. Mekense grueja asht mashtrue n'kyt mnyrë prej djallit, ajo nuk mundet me marrë misionin me msue të vërtetën. Grueja, shton shën Gjon Krizostomi (gojarti), ka msue keq njiherë, dhe kshtu ka shtye burrin e vet e tanë njerzimin në mallkim; për kyt arsye, ajo nuk duhet me msue mâ, por ajo duhet të heshtë dhe të msojë prej burrit (bashkshkortit) me folë e veprue mirë." (Komentet biblike të Dr. Allioli-t mbi Tim. II, 11-15, aprovue prej Selisë-Shejte, vjeti 1868, vol. VIII, f. 175)


Po theksoj se ky nënshtrim i grues ndaj burrit nuk asht aj i nji skllaveje, por i nji ndihmëse dhe bashkshorteje.

Emancipimi i grues "së kohve moderne" apo barazimi i të drejtave mes burrit dhe grues kundërshton dhe përmbys rëndin shoqnor që vetë Hyji Krijues ka themelue në botë; respektimi dhe zbatimi i ktij rendi dhe i ksaj hierarkíje natyrisht prodhon harmoní, ekuilibër dhe paqe, në familje e shoqní, kurse shkelja e tij natyrisht sjell çrregullim, grindje, rebelim e shkatrrim mardhanjesh mes burrit e grues, në familje, në shoqní e kudo.

Mbajtja e velit (shamisë) prej gruas ka kênë nji rregull universalisht i praktikuem prej popullit të zg'jedhun të Zotit, pra prej popullit hebraik, simbas vetë Ligjit mozaik, dhe nji mnyrë me e çnderue gruen ishte ma ia hjekë velin prej kresë.

Në Beslidhjen e Ré, mbajtja e velit prej grues në asambletë shêjte asht nji rregull i vendosun prej Papës shën Lin, i dyti mbas shën Pjetrit, bazue mbi vetë Shkrimet Shejte :

« Linus, natione Italus Tusciae, patre Herculano, sedit ann. XI m. III d. XII. Fuit autem temporibus Neronis, a consulato Saturnini et Scipionis usque ad capitone et Rufo consulibus. Martyrio coronatur. [a] Hic ex praecepto beati Petri constituit ut mulier in ecclesia velato capite introiret. Hic fecit ordinationes II, episcopos XV, presbiteros XVIII. Qui sepultus est iuxta corpus beati Petri, in Vaticano, sub die VIIII kal. octubris. » (Abbé Duchesne, "Liber Pontificalis", 1886).

"[a] Simbas urdhnit të shën Pjetrit, Papa shën Lin dekretoi se gratë duhet të hyjnë në kisha me kokën të mbulueme." (Idem.)

« Burri me të vërtetë nuk duhet me mbulue kryet, sepse aj asht imazhi dhe lavdija e Hyjit, kurse grueja asht lavdija e burrit... Burri nuk u krijue për gruen por grueja për burrin. Prandaj grueja duhet me pasë nji vel mbi krye, për arsye të engjëjve. » (Prej Letrës I të sh'Palit drejtue Korintasve 11:7-10)

Por edhe jashtë asambleve shejte, pra në jeten e përditshme, në kombet ku mbretnonte legjislacioni i krishtene, gratë e krishtena ishin me shami (vel) në kokë, për respekt e nënshtrim ndaj bashkshortve të tyne, simbas ligjeve t'krishtena, jo si skllave por si ndihmse e bashkshorte. Dikur në vendet e krishtena europiane, vetëm gratë e pandershme qarkullonin ose pa vel ose me kryet e rruem. Tradita e mirë e mbajtjes së velit asht ruejtë edhe te na, e deri në ditët tona, në shumë krahina të Shqipnisë, ndoshta pa e dijtë domethanjen e saktë, por thjesht tuej respektue nji traditë të moçme.

Si konkluzion, në nji shoqni të mirë-organizueme, simbas Ligjeve të Zotit e shejtes Kishë Katolike, grueja apo vajza, sidomos mbas moshës së arsyes (7 vjeçare), asht mirë me mbajtë nji shami (vel) mbi kokë : praktikë kjo e detyrueshme mbrenda kishave, dhe e rekomandueme jashtë tyne, ashtu si asht veprue me shekuj me radhë, jo vetëm në shoqninë hebraike para JEZU-KRISHTIT, por edhe mbas themelimit e përhapjes së Krishtënimit, themelit të shoqnive të reja europiane e botnore. Kjo traditë e mirë ka fillue me u minue prej aktivitetit subversiv të sinagogës talmudike, sidomos mbas Rilindjes europiane e luftave dhe revolucioneve të ndryshme që pasuen, me qëllim korruptimin dhe shkatrrimin e civilizimit t'krishtenë. E ky rrënim i planifikuem etiketoi si element kryesuer gruen, djepin e familjes dhe të kombeve, për me mujtë me shkatrrue mandej si familjen ashtu edhe kombet në tansi, për me i bashkue në vijim tana rracat në nji republike botnore, sklleven të hegjemonisë globaliste talmudike.

Në dokumentat e Kongresit masonik të Zvicrës, vjeti 1928, ndër të tjera shkruhej :

« Feja nuk ka frigë majen e thikës por mundet me râ nën peshen e korrupsjonit. Mos t'lodhena pra kurrë tue korruptue, ndoshta tue shfrytzue pretekstin e higjenës, sportit, stinës, etj. Për me korruptue duhet që bijtë tonë t'realizojnë idenë e nudo-s (lakuriqsísë). Për me shmangë çdo pengesë duhet me proçedue metodikisht : n'fillim lakuriq gjysët e krahve, mandej gjysët e kambve, mandej krahët e kambët komplet lakuriq, pra pjesët superiore të gjoksit, të shpinës, etj. » (Cfr. « Revue Internationale des Sociétés Secrètes », Paris, 1928, pp. 2062-2063)

Direktivë masonike : "Fitorja jonë e parë duhet me kênë ajo mbi gruen. Grueja duhet lirue prej zinxhirve të Kishës dhe të ligjeve... Për me rrëzue Katoliçizmin duhet me fillue me zhdukë dinjitetin e grues, të cilën duhet ta korruptojmë s'bashkut me Kishen. Të përhapim praktiken e nudo-s : n'fillim krahët, mandej kambët e s'mbramit tanë trupin. N'fund, njerzit kanë me lëvizë lakuriq, apo gadi ashtu, pa iu dridhë qerpiku. E kshtu, mbas hekjes së modestisë, ka me u fikë ndjenja e t'shêjtes, ka me u dobësue morali dhe feja ka me dekë prej asfiksisë."

« Asht evidente në mnyrë t'padiskutueshme se qëllimi i tyne final âsht çrrânjosja totale e tanë rendit fetar dhe politik n'botë, të lindun prej Krishtënimit, dhe zvendsími i tij me nji tjetër rend, n'harmoní me mnyren e tyne t'menduemit. Kjo don me thanë se themeli dhe ligjet e strukturës së re të shoqnisë kanë me u bazue ekskluzivisht mbi natyralizmin. » (Shêjtníja e tij, Papa Leoni XIII, Letra inciklike "Humanum Genus", 20 Prill 1884, kundër judeo-masonerisë)

Qé si u shkruen agjenti çifut "Piccolo Tigre" antarëve t'nji shoqnie sekrete në vjetin 1838 :

« [...] Nji ramje thiket nuk përfaqëson kurrgjâ, nuk prodhon asgjâ. Bota nuk don me ia dijtë për disa kadàvra t'panjoftuna në rrugë, viktima t'hakmarrjes t'shoqnive sekrete... Bota nuk ka kohë me ndigjue thirrjet e fundit t'viktimes; ajo ecë përpara dhe harron. Ne, Nubius, vetëm ne mundena me ia ndalë marshin asaj. Katoliçizmi dhe monarkite nuk kanë mâ frigë prej thikës t'mprehtë, por kto dy baza t'rêndit shoqnuer munden me u rrzue me anen e korrupsionit. Mos t'pushojmë pra korrupsionin. Tertulliani kishte t'drejtë kur thote se gjaku i martirëve âsht fara e krishtênve. Mos t'krijojmë atherë martirë por t'popullarizojmë veset n'popull. T'bâjmë që ato t'zhyten n'vese me të tâna shqisat, t'pijnë, të dehen n'to... Mbushni zemrat me vese dhe nuk do t'keni mâ t'krishtênë. Mbani meshtarin larg prej punës, prej elterit, prej virtyteve. Përpiquni me squetsí me xanë mendimet dhe kohen e tij. Bàjeni dembel, gryks dhe patriot. Ai ka me u bâ ambicioz, intrigant dhe i korruptuem. N'kyt mnyrë ju do ta kryeni detyrën tuej nji mijë herë mâ mirë sesa me tehun e thikës...

« Ne po korruptojmë popullin me anen e klerit, dhe klerin, me anen e agjentve tonë, kshtû që nji ditë kena me e futë Kishen Katolike n'vorr. Para do kohësh kam ndigjue nji shokun tonë tuej thanë se n'kjoft se dojmë me shkatrrue Katoliçizmin, duhet me eliminue gratë. Kto fjalë janë t'verteta n'nji farë kuptimit, por mbasi nuk mundena me i eliminue gratë, t'i korruptojme edhe ato s'bashkut me Kishen... Thika mâ e mirë me i râ Kishes Katolike âsht korrupsioni. N'punë pra, pa pushim, deri n'fund...» (Imzot George Dillon, "The War of Antichrist with the Church and the Christian Civilization", 1885)

« Me rrxue tanë kufijtë, shton Claudio Jannet në vepren e Atë Deschamps, me hjekë tana kombsitë, tuej fillue prej ma t'voglave, drejt nji Shteti t'vetëm, me zhdukë çdo lloj ideje t'patriotizmit, me e bâ t'përbashkët boten mbarë, që i përket tanvet, me prishë, me dredhí apo me forcë, tana traktatet, me përgaditë gjithçka për nji demo(n)kraci të gjanë, ku rracat e ndryshme të shtazënueme prej tana llojeve t'imoralitetit kanë me kênë veç departamente t'administrueme prej logjeve të nalta (masonike) dhe prej Antikrishtit, diktatorit suprem, i bamë për tà zoti i tyne i vetëm : ky asht pra plani i shoqnive sekrete. » (Mgr Henri Delassus, « La conjuration antichrétienne », vjeti 1910, vol. II, f. 596)

« Ne druejmë se rezultati i ktij konfuzioni në punë, përfituesi i ktij aktiviteti social kozmopolit, mund të jetë vetëm nji demokraci, që nuk ka me kênë as katolike, as protestante e as çifute, nji fé (ashtu si thojnë edhe vetë drejtuesit e lëvizjes së Sionit) mâ universale se Kisha Katolike, që ka me mbledhë tanë njerzit, të bamë s'fundit vllazen e shokë proletarë, në "mbretninë e zotit". Nuk punohet mâ për Kishen Katolike, por për humanizmin.

« E tashti, të depertuem prej trishtimit mâ të madh, e pvesim vedin se ku përfundoi katoliçizmi i ditëve të para të lëvizjes së Sionit ? Mjerisht, kjo lëvizje dikur aq katolike, âsht xanë peng, në rrugen e saj, prej anmiqve modernë të Kishës Katolike dhe âsht kthye tashma në nji instrument të mjerë të lëvizjes së madhe apostate, e cila âsht e organizueme në të tana vendet për themelimin e nji Kishe universale që nuk ka me pasë as dogma, as hierarki, as rregull për shpirtin e as frê për pasionet, e cila nën pretekstin e lirisë dhe dinjitetit njerzuer, planifikon me vendosë në botë, n'kjoft se do të triumfonte, mbretninë zyrtare të dredhisë, të forcës, të shtypjes së t'dobtëve dhe të atyne që vuejnë dhe punojnë. Na i njofim mâ mirë sa s'bahet ofiçinat [logjet judeo-masonike] ku përpunohen kto doktrina perverse, të cilat nuk kanë me mujtë me i mashtrue shpirtnat largpamës. » (Shejtnija e Tij, Papa sh'Piu X, "Letra mbi Sionin", 31 Gusht 1910)

Asht e randsishme pra me luftue për rivendosjen e traditave t'krishtena në shoqnitë e sotme t'paganizueme e apostate, përfshi ktu vendosjen e velit mbi gruen, simbas Ligjeve të krishtena e jo simbas islamit apo besimeve tjera të rreme. Në kyt mnyrë luftohet plani totalitar i gobalistve dhe përshpejtohet restaurimi i Katoliçizmit në boten mbarë, ashtu si flasin profecitë e vjetra.